
FIA zaprasza do wziêcia udzia³u w grze militarnej Sneak & Shoot.
W grze mog± wzi±æ udzia³ zespo³y 4 osobowe wystawione przez teamy ASG. Gra jest adresowana do do¶wiadczonych teamów. Wymaga znajomo¶ci taktyki zielonej, maskowania i nawigacji. W grze mog± wzi±æ udzia³ wy³±cznie osoby pe³noletnie.
Nagrod± w grze jest chwa³a zwyciêzcy oraz beczka piwa Haineken 5 l.
Zasady gryO godzinie 9:00 (17 lipca 2011)w rejon gry wchodzi kilkana¶cie zespo³ów 4 osobowych. Ka¿dy zespó³ ma mapê na której zaznaczone jest po³o¿enie punktów kontrolnych. Zadanie polega na odnalezieniu punktów kontrolnych i spisaniu kodu 3 literowego umieszczonego na planszy. Zespo³y same decyduj± w jakiej kolejno¶ci bêd± zdobywa³y punkty kontrolne. Zespo³y mog± realizowaæ misjê ca³o¶ci± a mog± roz³±czaæ siê ¿eby przy¶pieszyæ czas realizacji misji.
Za ka¿dy spisany kod gracze otrzymuj± 10 pkt.
Za spisanie nie swojego punktu kontrolnego kara – 5 pkt.
Ka¿dy inny zespó³ znajduj±cy siê w rejonie gry jest wrogiem. Wyeliminowanie wroga jest premiowane 5 pkt. za ka¿dego zastrzelonego,
strata w³asnego zawodnika kosztuje karê -5 pkt.
Ka¿de trafienie eliminuje z gry. Trafiony gracz oznacza siê czerwon± chust±, od³±cza siê od zespo³u i wraca na w³asn± rêkê do punktu zbornego (zostanie oznaczony na mapie). Gracze wyeliminowani nie mog± pomagaæ, podpowiadaæ graczom „¿ywym”.
W razie pos±dzenia o terminatorkê spory rozstrzyga organizator po zakoñczeniu gry.
W grze licz± siê równie¿ straty marszowe tzn. je¶li do gry wejdzie zespó³ 3 osobowy otrzyma na starcie – 5 pkt.
Oprócz graj±cych zespo³ów w rejonie gry znajduje siê kilku snajperów. Dzia³aj± oni samodzielnie i nie znaj± po³o¿enia punktów kontrolnych. Ich zadaniem jest likwidacja graj±cych zespo³ów. Wyeliminowanie snajpera daje premiê wysoko¶ci 15 pkt. Snajperzy mog± ze sob± wspó³pracowaæ.
Warunkiem klasyfikacji wyniku jest prze¿ycie co najmniej 1 osoby z zespo³u.
Gra koñczy siê o godzinie 17:00. W wypadku gdy trwa wymiana ognia nale¿y g³o¶no okrzykn±æ przeciwnika „koniec gry”.
O godzinie 17:00 moderatorzy dzwoni± do zespo³ów i spisuj± od nich:
kody które uda³o im siê zdobyæ,
liczbê zabitych wrogów
liczbê straconych ¿o³nierzy
liczbê zlikwidowanych snajperów.
Po telefonie zespo³y oznaczaj± siê czerwonymi chustami i id± do punktu zbornego.
Tam nastêpuje poczêstunek, omówienie staræ z pozosta³ymi uczestnikami gry oraz wrêczenie nagrody i zakoñczenie gry.
Ograniczenia uzbrojenia.Karabiny szturmowe 40 szt./magazynek (nie ma ograniczenia ilo¶ci magazynków. Karabiny wsparcia 200 sz. mag. box i drum (nie wiêcej ni¿ 4 magazynki). Maksymalnie 1 granatnik na zespó³.
Amunicja tylko w magazynkach.
Granaty dopuszczone bêd± zale¿nie od warunków pogodowych.
¦wiece dymne – nie.
Ograniczenia mocy replik – nie wiêcej ni¿ 550 FPS
Miny hukowe, od³amkowe, sygnalizacyjne – nie.
£±czno¶æWewn±trz teamów, wg ich w³asnych standardów. Zakaz komunikowania siê GSM podczas trwania gry za wyj±tkiem kontaktu z organizatorem i moderatorami.
Kana³ 6.00 PMR do kontaktu z organizatorem.
Miejsce akcji Pilawahttp://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=pilawa&sll=52.229676,21.012229&sspn=0.691421,2.377167&ie=UTF8&hq=&hnear=Pilawa,+garwoli%C5%84ski,+Mazowieckie&ll=51.934026,21.530542&spn=0.02175,0.074286&t=h&z=15Zapisy kierowaæ na adres
agapow@tlen.pl do dnia 01.07.2011. Proszê o podanie nazwy teamu oraz kto bêdzie wchodzi³ w jego sk³ad.
Po potwierdzeniu przyjêcia zg³oszenia nale¿y przes³aæ wpisowe wysoko¶ci 40 z³ / osobê (160 za team) na konto:
Mariusz Sybilski
50 1020 5558 1111 1152 2240 0369
W tytule przelewu nale¿y podaæ sneakandshoot, nick i team.
Przelew powinien wp³yn±æ do dnia 04.07.2011
Jednocze¶nie organizujemy nabór na snajperów do gry Sneak&Shoot
Snajperzy nie s± klasyfikowani w grze. Pe³ni± rolê selekcjonerów najs³abszych ogniw ;-)
Nie p³ac± wpisowego, a za swoj± pracê s± ujêci w poczêstunku po grze. Ich osi±gniêcia zostan± opublikowane na forum.
Wymagania
- dusza i serce snajpera
- cierpliwo¶æ
- replika karabinu snajperskiego z optyk± i maskowaniem (nie dopuszczamy parasnajperek - karabinów szturmowych z przed³u¿an± luf± i optyk±, repliki mog± prowadziæ ogieñ takim samym trybem jak pozwala na to orygina³)
- ghille suit
- opcjonalnie broñ krótka z t³umikiem
Zg³oszenia proszê kierowaæ na
agapow@tlen.plGra jest sprawdzianem indywidualnego i zespo³owego wyszkolenia. Wymaga od wszystkich graczy wysokich umiejêtno¶ci nawigacji w terenie i kondycji (trasy przemarszu zale¿nie od wyboru zespo³u mog± wynosiæ 8-10 km). Gra daje mo¿liwo¶æ przyjêcia kilku strategii na wykonanie zadania, ka¿da z nich jest wyborem pomiêdzy bezpieczeñstwem a wysokim wynikiem. To nie jest gra dla ka¿dego ale ka¿dy mo¿e spróbowaæ swych si³.