8 KPG 8 KPG
Aktualno¶ci: Rekrutacja ju¿ wiosn± 2013r.
 
*
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj. Marzec 14, 2025, 23:12:31


Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji


Strony: [1]
  Drukuj  
Autor W±tek: 12-13 pa¼dziernika. Operacja "Ursus A. Horribilis"  (Przeczytany 3473 razy)
piok
VIP
*
Wiadomo¶ci: 436



WWW
« : Wrzesieñ 23, 2013, 16:45:05 »

Operacja "Ursus A. Horribilis"

Impreza jest otwarta. Zg³oszeñ nie ma. Nie organizujê niczego nikomu, nie interesuje mnie czy kto¶ siê pojawi. Oka¿e siê to na miejscu lub po grze.

Kiedy:

pocz±tek - 12 pa¼dziernika 16:00 
koniec - 13 pa¼dziernika 16:00

Gdzie:

- Beskid Ma³y

Cel:

- wykonaæ patrol zaliczaj±c jak najwiêksz± ilo¶æ punktów oraz eliminuj±c potencjalnego przeciwnika


Zasady:

- ka¿dy rozpoczyna grê z dowolnie wybranego przez siebie miejsca (punktu startu).
Ale! Z jednym zastrze¿eniem. Punkt startu nie mo¿e znajdowaæ siê wy¿ej ni¿ 550m n.p.m.!


Przez zaliczenie punktu rozumiemy:

- w przypadku punktów "zwyk³ych" obsadzenie danego miejsca przez co najmniej 15min.

Namiary na punkty oraz zasady dot. punktów specjalnych zostan± podane w tym w±tku na kilka dni przed imprez±.



1. Ograniczenie FPS.

- bez ograniczeñ

2. Amunicja.

broñ szturmowa/PM/strzelby/broñ boczna - ilo¶æ amunicji w prawdziwym magazynku razy 2
karabiny maszynowe - ilo¶æ amunicji w prawdziwym magazynku razy 4

Zapas amunicji:

- w magazynkach + luzem mo¿na mieæ drugie tyle, co w magazynkach. Kulki mo¿na wymieniaæ pomiêdzy odpowiadaj±cymi sobie replikami pod wzglêdem u¿ywanej amunicji
- zu¿yt± amunicjê mo¿na przywróciæ do pierwotnego poziomu po 2 godzinnym pobycie w punkcie startu

3. Rany

Trafienie seri±: 

- ka¿de uderzenie pocisków z serii traktujemy jako osobne trafienie.

- trafienie w któr±kolwiek z koñczyn wy³±cza j± z u¿ycia. Ranny mo¿e udaæ siê za najbli¿sz± zas³onê, opatrzyæ sobie wstêpnie koñczynê (np. za³o¿yæ stazê), ale po ustaniu zagro¿enia musi zostaæ jak najszybciej opatrzony, zajmuje to 5minut.

Po opatrzeniu koñczyna nadal jest wy³±czona z u¿ycia (czyli ka¿dego trafionego w nogê trzeba nie¶æ/ci±gn±æ itp.)
Przyk³ad rany lekkiej rêki: http://www.trauma.org/index.php/main/image/526/

- trafienie w korpus wy³±cza momentalnie tak± osobê z akcji, le¿y, jêczy, krzyczy, nic nie mo¿e zrobiæ poza tym. Musi mu zostaæ udzielona pomoc w przeci±gu 5 minut. Po tym czasie umiera.
Opatrzenie rannego zajmuje 10 minut.
Opatrzony jest wy³±czony ze  wszelkiej dzia³alno¶ci. Nie mo¿e chodziæ, strzelaæ. Trzeba go nie¶æ/ci±gn±æ. By prze¿y³, trzeba go przetransportowaæ do punktu startu w ci±gu 4 godzin. Wymaga pomocy medycznej, której nie da siê udzieliæ w polu.

- trafienie w „czajnik” zabija na miejscu.

- trafienie w broñ eliminuje j± z gry.

- do rannych jak najbardziej mo¿na strzelaæ, istnieje konwencja genewska oczywi¶cie ale trupy nie sk³adaj± zeznañ...

- trupy mog± siê oznaczaæ czerwon± szmatk±/¶wiat³em

Zabici definitywnie koñcz± grê. Ranni (oraz trafiona broñ) odzyskuj± "pe³niê zdrowia" po 2 godzinnym pobycie w miejscu startu. Po tym czasie mog± wróciæ do gry.

Adnotacja:

- gdy kto¶ otrzyma 3-5 pociskow± seriê jest raczej nie do odratowania  i ginie na miejscu z powodu krwotoku wewnêtrznego, wstrz±su itp.
”Rozstrzelania” np. 8 pojedynczymi trafieniami te¿ raczej nikt nie prze¿yje.

Liczê na poczucie realizmu i zdrowy rozs±dek uczestników gry w tej materii .

Przez "opatrzenie" rozumiemy:

- ca³y teatrzyk z odbarczaniem, kroplówkami, stazami itd. lub owiniêcie banda¿em miejsca zranienia. Co kto lubi. Istotne jest by proces udzielania pomocy zaj±³ tyle czasu, ile jest okre¶lone w zasadach powy¿ej.

5. Inne

- ochrona oczu jest wymagana
- pirotechnika jest zakazana
- zakaz wykorzystywania pojazdów
- unikamy cywili
- obowi±zuje zasada „co nie jest zabronione jest dozwolone", ka¿dy sam bierze odpowiedzialno¶æ za siebie i swoje czyny
Zapisane
piok
VIP
*
Wiadomo¶ci: 436



WWW
« Odpowiedz #1 : Pa¼dziernik 07, 2013, 17:36:45 »

¬dziebko informacji:

- teren gry obejmuje obszar miêdzy Potrójn± (Czarny Groñ) a miejscowo¶ci± Jaszczurowa.
- wspó³rzêdne punktów oraz zasady zaliczania punktów specjalnych zostan± podane w ¶rodê wieczorem

Ma³a, ale istotna zmiana w zasadach:

- trafienie w korpus wy³±cza momentalnie tak± osobê z akcji, le¿y, jêczy, krzyczy, nic nie mo¿e zrobiæ poza tym. Musi mu zostaæ udzielona pomoc w przeci±gu 5 minut. Po tym czasie umiera. Drugie trafienie w korpus skraca ten czas o po³owê a trzecie zabija definitywnie.
 
Zapisane
piotras
Go¶æ
« Odpowiedz #2 : Pa¼dziernik 09, 2013, 10:36:16 »

Na razie to 8KPG zapada w sen zimowy, wiêc pobudka bêdzie w przysz³ym roku tak ko³o wrze¶nia, listopada najlepiej, kawalerka ma du¿o spraw rodzinnych do ustalenia wiêc w przysz³ym roku siê wybierzemy  .
Zapisane
piok
VIP
*
Wiadomo¶ci: 436



WWW
« Odpowiedz #3 : Pa¼dziernik 09, 2013, 11:15:03 »

Cytuj
Na razie to 8KPG zapada w sen zimowy, wiêc pobudka bêdzie w przysz³ym roku tak ko³o wrze¶nia, listopada najlepiej, kawalerka ma du¿o spraw rodzinnych do ustalenia wiêc w przysz³ym roku siê wybierzemy  Du¿y u¶miech.

Uznajê to za dezinformacjê .
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

naruto naszaklasa chatka wataha-upadlych-wilkow naszawiara