8 KPG 8 KPG
Aktualności: Rekrutacja juÂż wiosnÂą 2013r.
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Marzec 15, 2025, 10:58:51


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: 12-13 paÂździernika. Operacja "Ursus A. Horribilis"  (Przeczytany 3481 razy)
piok
VIP
*
Wiadomości: 436



WWW
« : Wrzesień 23, 2013, 16:45:05 »

Operacja "Ursus A. Horribilis"

Impreza jest otwarta. ZgÂłoszeĂą nie ma. Nie organizujĂŞ niczego nikomu, nie interesuje mnie czy ktoÂś siĂŞ pojawi. OkaÂże siĂŞ to na miejscu lub po grze.

Kiedy:

poczÂątek - 12 paÂździernika 16:00 
koniec - 13 paÂździernika 16:00

Gdzie:

- Beskid MaÂły

Cel:

- wykonaÌ patrol zaliczaj¹c jak najwiêksz¹ iloœÌ punktów oraz eliminuj¹c potencjalnego przeciwnika


Zasady:

- kaÂżdy rozpoczyna grĂŞ z dowolnie wybranego przez siebie miejsca (punktu startu).
Ale! Z jednym zastrzeÂżeniem. Punkt startu nie moÂże znajdowaĂŚ siĂŞ wyÂżej niÂż 550m n.p.m.!


Przez zaliczenie punktu rozumiemy:

- w przypadku punktĂłw "zwykÂłych" obsadzenie danego miejsca przez co najmniej 15min.

Namiary na punkty oraz zasady dot. punktĂłw specjalnych zostanÂą podane w tym wÂątku na kilka dni przed imprezÂą.



1. Ograniczenie FPS.

- bez ograniczeĂą

2. Amunicja.

broù szturmowa/PM/strzelby/broù boczna - iloœÌ amunicji w prawdziwym magazynku razy 2
karabiny maszynowe - iloœÌ amunicji w prawdziwym magazynku razy 4

Zapas amunicji:

- w magazynkach + luzem moÂżna mieĂŚ drugie tyle, co w magazynkach. Kulki moÂżna wymieniaĂŚ pomiĂŞdzy odpowiadajÂącymi sobie replikami pod wzglĂŞdem uÂżywanej amunicji
- zuÂżytÂą amunicjĂŞ moÂżna przywrĂłciĂŚ do pierwotnego poziomu po 2 godzinnym pobycie w punkcie startu

3. Rany

Trafienie seriÂą: 

- kaÂżde uderzenie pociskĂłw z serii traktujemy jako osobne trafienie.

- trafienie w któr¹kolwiek z koùczyn wy³¹cza j¹ z u¿ycia. Ranny mo¿e udaÌ siê za najbli¿sz¹ zas³onê, opatrzyÌ sobie wstêpnie koùczynê (np. za³o¿yÌ stazê), ale po ustaniu zagro¿enia musi zostaÌ jak najszybciej opatrzony, zajmuje to 5minut.

Po opatrzeniu koùczyna nadal jest wy³¹czona z u¿ycia (czyli ka¿dego trafionego w nogê trzeba nieœÌ/ci¹gn¹Ì itp.)
PrzykÂład rany lekkiej rĂŞki: http://www.trauma.org/index.php/main/image/526/

- trafienie w korpus wy³¹cza momentalnie tak¹ osobê z akcji, le¿y, jêczy, krzyczy, nic nie mo¿e zrobiÌ poza tym. Musi mu zostaÌ udzielona pomoc w przeci¹gu 5 minut. Po tym czasie umiera.
Opatrzenie rannego zajmuje 10 minut.
Opatrzony jest wy³¹czony ze  wszelkiej dziaÂłalnoÂści. Nie moÂże chodziĂŚ, strzelaĂŚ. Trzeba go nieœÌ/ciÂągn¹Ì. By przeÂżyÂł, trzeba go przetransportowaĂŚ do punktu startu w ciÂągu 4 godzin. Wymaga pomocy medycznej, ktĂłrej nie da siĂŞ udzieliĂŚ w polu.

- trafienie w „czajnik” zabija na miejscu.

- trafienie w broĂą eliminuje jÂą z gry.

- do rannych jak najbardziej moÂżna strzelaĂŚ, istnieje konwencja genewska oczywiÂście ale trupy nie skÂładajÂą zeznaĂą...

- trupy mogÂą siĂŞ oznaczaĂŚ czerwonÂą szmatkÂą/ÂświatÂłem

Zabici definitywnie koĂączÂą grĂŞ. Ranni (oraz trafiona broĂą) odzyskujÂą "peÂłniĂŞ zdrowia" po 2 godzinnym pobycie w miejscu startu. Po tym czasie mogÂą wrĂłciĂŚ do gry.

Adnotacja:

- gdy ktoÂś otrzyma 3-5 pociskowÂą seriĂŞ jest raczej nie do odratowania  i ginie na miejscu z powodu krwotoku wewnĂŞtrznego, wstrzÂąsu itp.
”Rozstrzelania” np. 8 pojedynczymi trafieniami teÂż raczej nikt nie przeÂżyje.

LiczĂŞ na poczucie realizmu i zdrowy rozsÂądek uczestnikĂłw gry w tej materii .

Przez "opatrzenie" rozumiemy:

- ca³y teatrzyk z odbarczaniem, kroplówkami, stazami itd. lub owiniêcie banda¿em miejsca zranienia. Co kto lubi. Istotne jest by proces udzielania pomocy zaj¹³ tyle czasu, ile jest okreœlone w zasadach powy¿ej.

5. Inne

- ochrona oczu jest wymagana
- pirotechnika jest zakazana
- zakaz wykorzystywania pojazdĂłw
- unikamy cywili
- obowiÂązuje zasada „co nie jest zabronione jest dozwolone", kaÂżdy sam bierze odpowiedzialnoœÌ za siebie i swoje czyny
Zapisane
piok
VIP
*
Wiadomości: 436



WWW
« Odpowiedz #1 : Październik 07, 2013, 17:36:45 »

ÂŹdziebko informacji:

- teren gry obejmuje obszar miĂŞdzy PotrĂłjnÂą (Czarny GroĂą) a miejscowoÂściÂą Jaszczurowa.
- wspó³rzêdne punktów oraz zasady zaliczania punktów specjalnych zostan¹ podane w œrodê wieczorem

MaÂła, ale istotna zmiana w zasadach:

- trafienie w korpus wy³¹cza momentalnie tak¹ osobê z akcji, le¿y, jêczy, krzyczy, nic nie mo¿e zrobiÌ poza tym. Musi mu zostaÌ udzielona pomoc w przeci¹gu 5 minut. Po tym czasie umiera. Drugie trafienie w korpus skraca ten czas o po³owê a trzecie zabija definitywnie.
 
Zapisane
piotras
Gość
« Odpowiedz #2 : Październik 09, 2013, 10:36:16 »

Na razie to 8KPG zapada w sen zimowy, wiĂŞc pobudka bĂŞdzie w przyszÂłym roku tak koÂło wrzeÂśnia, listopada najlepiej, kawalerka ma duÂżo spraw rodzinnych do ustalenia wiĂŞc w przyszÂłym roku siĂŞ wybierzemy  .
Zapisane
piok
VIP
*
Wiadomości: 436



WWW
« Odpowiedz #3 : Październik 09, 2013, 11:15:03 »

Cytuj
Na razie to 8KPG zapada w sen zimowy, wiĂŞc pobudka bĂŞdzie w przyszÂłym roku tak koÂło wrzeÂśnia, listopada najlepiej, kawalerka ma duÂżo spraw rodzinnych do ustalenia wiĂŞc w przyszÂłym roku siĂŞ wybierzemy  DuÂży uÂśmiech.

UznajĂŞ to za dezinformacjĂŞ .
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

naruto wataha-upadlych-wilkow galicja crazysquad chatka